Συχνές ερωτήσεις

FAQS

  • Σε πόσες μέρες θα έχω την παραγγελία στα χέρια μου;
    Συνολικά, η επεξεργασία και η παράδοση μιας παραγγελίας από εμάς στη μεταφορική εταιρεία ολοκληρώνεται σε 3-5 εργάσιμες μέρες από τη μέρα που πραγματοποιήθηκε, ενώ ο τελικός χρόνος παράδοσης σε εσάς εξαρτάται από τη μεταφορική εταιρεία.
    Η sorelle beauty by Gripaiou δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία.
  • Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;
    Ναι η παράδοση μπορεί να γίνει και από το κατάστημα.
  • Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
    Μέσω του αριθμού αποστολής που θα σας δοθεί από τη μεταφορική εταιρία, (Γενική Ταχυδρομική)
  • Ποιες μεταφορικές πραγματοποιούν αποστολές;
    Προς το παρόν συνεργαζόμαστε με Γενική Ταχυδρομική.
  • Ποια είναι τα έξοδα αποστολής που θα επιβαρυνθώ;
    Εξαρτώνται από το μέγεθος της παραγγελίας, καθώς και από την περιοχή στην οποία αποστέλλονται και υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Τα έξοδα αποστολής χρεώνονται, εντός Αττικής 4,80€, και στην υπόλοιπη Ελλάδα 5€, για πάνω από 2kg η χρέωση αυξάνεται κατά 1€.

Αποστολή σε όλη την Ελλάδα:
Η επιβάρυνση είναι 5 € για παραγγελίες κάτω των 100 € και δεν υπάρχει επιβάρυνση (δωρεάν αποστολή) για παραγγελίες από 100 € και άνω. Η αντικαταβολή χρεώνεται επιπλέον 1,50€ και στις δυο περιπτώσεις.
Αποστολή σε όλες τις υπόλοιπες χώρες:

  • Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
  • Πληρωμή μέσω καρτών Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
  • Πληρωμή με αντικαταβολή είναι 1,50 € επιπλέον των εξόδων αποστολής (χρέωση εντός Αττικής 4,80€, και στην υπόλοιπη Ελλάδα 5€, για πάνω από 2kg η χρέωση αυξάνεται κατά 1€).
  • Τα προϊόντα αποστέλλονται με γενική ταχυδρομική και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο κατά την παραλαβή.
  • Πληρωμή με κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης:
    Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι ο ακόλουθος: Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΙΒΑΝ GR45 0172 1240 0051 2409 5001 571, δικαιούχος ….
    Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό παρακαλούμε να αναφέρετε ως αιτιολογία το ονοματεπώνυμό σας ή τον αριθμό παραγγελίας και να ενημερώσετε το κατάστημα τηλεφωνικά ή με την αποστολή email στο sorelle1beauty@gmail.com.Οι παραγγελίες με επιλεγμένο τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση εάν παραμείνουν ανεξόφλητες για διάστημα μεγαλύτερο των πέντε (5) εργάσιμων ημερών ακυρώνονται.
    Τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν την πληρωμή σας, δεν αποθηκεύονται στα αρχεία της ιστοσελίδας μας, αλλά συνδέονται απευθείας με την τράπεζα. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε επαλήθευση από τον εκδότη της κάρτας.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παραγγελίες εξωτερικού, δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή.
  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
    Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας στείλτε εντός 24 ωρών από την καταχώρησή της αίτημα ακύρωσης μέσω email στο sorelle1beauty@gmail.com , γράφοντας στο θέμα « Ακύρωση Παραγγελίας» και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Εάν το αίτημα γίνει δεκτό θα λάβετε email επιβεβαίωσης.
  • Μπορώ να κάνω κάποια τροποποίηση στην παραγγελία μου;
    Άπαξ και η παραγγελία έχει καταχωρηθεί, και έχει αποσταλεί αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας μπορείτε μόνο να την ακυρώσετε, και αυτό εντός ενός χρονικού πλαισίου των 24 ωρών.[a]
  • Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου και να ανταλλάξω το προϊόν μου με κάποιο άλλο;
    Αλλαγές, πραγματοποιούνται μόνο σε περίπτωση “ελαττωματικών προϊόντων” και μόνο εάν ΔΕΝ έχουν αφαιρεθεί τα προϊόντα από την συσκευασία. Τα πακέτα, ελέγχονται διεξοδικά πριν φύγουν από τις εγκαταστάσεις μας.
  • Μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία που έχω κάνει;
    Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών μέσα στις οποίες μπορεί να επιστρέψει το προϊόν υπό την προϋπόθεση α) ότι το προϊόν θα συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής) και όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα κτλ), β) θα βρίσκεται στην ίδια ακριβώς άριστη κατάσταση στην οποία παρελήφθη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει ανοιχθεί η συσκευασία του και γ) θα έχουν εξοφληθεί τα έξοδα αποστολής σε εσάς και τα αποστολής για την επιστροφή.
    Η υπαναχώρηση δεν αφορά στα ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας.
  • Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;
    Όλη την Ελλάδα.
  • Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
    Για θέματα παραγγελιών ή οποιαδήποτε απορία, διευκρίνιση ή αίτημα μπορείτε να στείλετε e-mail στο sorelle1beauty@gmail.com η να καλέσετε στο 6937408289
  • Μπορώ να πραγματοποιήσω παραγγελίες εάν δεν δημιουργήσω λογαριασμό;
    Ναι, μπορείτε σας επισκέπτης.
    Η δημιουργία λογαριασμού διευκολύνει αφενός διότι σε επόμενη παραγγελία δεν χρειάζεται εκ νέου συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων και αφετέρου διότι, εάν επιθυμείτε, λαμβάνετε ενημερωτικά μηνύματα. Οι πληροφορίες που παρέχονται περιορίζονται σε ό,τι είναι απολύτως αναγκαίο σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Scroll to top
X